10 Ocak 2017 Salı

Saç Boyası Bakımı :)

Karlı bir İstanbul gününden selamlar...

Tüm çilesine rağmen doğanın beyaz örtüsü olan karın manzarası bir başka oluyor.  Bembeyaz pamuktan bir battaniye adeta...

Neyse, karla ilgili konuyu daha fazla uzatmadan esas konu, bir süre önce keşfettiğim ve memnun kaldığım bir ürünü paylaşmak isterim. :)


      Phyto Gloss Color Enchancing Express Treatment Coppery Highlights, kısacası saç rengini belirginleştiren, saç boyası bakımı.

Boyalı saçın rengi yıkadıkça akıyor ve saç, boyamanın hemen ardındaki ışıltıyı zamanla kaybediyor, soluyor, matlaşıyor, hele ki açık renk uygulamalarda bu durum bazen bakımsız ve cansız gösteriyor saçı.

İşte, bu tarz durumlarda bu ürün gerçekten işe yarıyor. Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ve memnuniyetimi dile getirmek istedim.

Ürün pompalı bir şişe ve pompayı bastırdıkça şişenin tabanı da yukarı doğru çıkıyor ve böylece boya içinde kalıp ziyan olmuyor.

Kıvamı kremsi ve yumuşak. İçinde sanki simler varmış gibi minik ışıltılı tanecikler mevcut.
 Üzerinde  5-6 yıkamadan bir tekrar uygulamak gerektiği yazıyor, ben bazen 5 yıkamayı da geçtikten sonra uyguluyorum. Kuru veyahut nemli saça uygulayıp sadece 5 dk bekletip durulamak yeterli.

Özellikle saçın dip tarafı ve uç tarafındaki renk eşitsizliği için çok iyi olduğunu düşünüyorum. Uçlardaki o mat ve cansız görünüm yerini ışıltılı ve canlı bir hale bırakıyor.

Bendeki rengi: koyu sarı bakır ve kestane bakır saçlar için olanı. Birçok renk için çeşidi bulunmakta.
İçeriğindeki bitki özleri ve bakım yağları sayesinde bakım da yapmış oluyor.

Saç boyanızın akmasıyla renk farklılığından, matlığından şikayetçiyseniz bir şans verilesi bir ürün diye düşünüyorum...


                                                                                               










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder